2009-05-31

Helgens arbete

I helgen har vi enbart gjort tråkigt arbete..
Vi har målat underspikningen till det nya taket. Så tyvärr finns inga bilder att visa. Men om ni tänker er vanliga träfärgade plankor som är målade vita... Så roligt är det.

Sen har ju faktiskt kakellisten inne målats oxå. Så det syns ju faktiskt.
Däremot så hade de fina svarta dekorerna (inte texten) ramlat ner. Och gick inte få fast igen.. Så *suck* nu måste nått annat hittas att göra där.
Förslag?

1 kommentar: