Nu är kaklet fastsatt och fogat. Nu saknas bara en snygg kakellist. Men nu ska i alla fall få se lite bilder.
Idag är jag faktiskt ambitiös så ni ska få se före, mellan och efter bilder.
Nu är även dörren målad.
2009-05-10
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
det går foort för er!
SvaraRadera