Enligt rapport från helgens arbetsstab i Aftonsol så ligger nu det fina svart taket på plats.
Så nu så här på våren förspråkar vi:
"Bort med det gröna och in med det svarta"
2009-05-16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vårt lilla projekt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar