2009-05-16

Man måste ju ha tak över huvudet så man inte blir blöt

Enligt rapport från helgens arbetsstab i Aftonsol så ligger nu det fina svart taket på plats.

Så nu så här på våren förspråkar vi:
"Bort med det gröna och in med det svarta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar