Som ni kanske vet så går huvudinredningen i stugan i vitt och svart. Därför är tanken att få in färg i stugan genom alla små detaljer, som matta, gardiner och kuddar...
Tanken var att ha lite chock-artade färger så det blir små färgklickar här och var.
Av nån anledning känns grönt om färgen i vardagsrummet... Så vad tror ni om dessa kuddar??



Denna känns lite osäker... eller?
Vad tycker ni??
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar