Nu är det arbetspaus ett tag i själva stugan.
Arbetet här hemma pågår naturligtvis konstant.
Idag har det upptäckts att inredningsarkitekten i familjen är rätt feg och vågar inte beställa gardinerna i fall de skulle vara fel färgton.
Så arkitekten får minsann transportera sig till centrum och kolla på gardintyger live.
Sen finns vissa problem med rumsmattan. De är mycket billigare att beställa på internet. Men hur ska man då veta att färgen stämmer???
STOOOORA i-lands problem har vi.
2009-05-18
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar