2009-05-06

Enligt Rapport

Så är nu köket i princip klart.
Tyvärr finns ju inga skåpluckor eftersom de är beställda. Men de borde komma till veckan Då börjar det vara klart.

Eller nja köket är ju inte klart. Men köksskåparna sitter på plats.
Nu ska det bara kaklas bakom spisen, sättas upp hyllor, köpa spisfläkt och fixa nått utblås till den (hur man nu gör det, inte mitt område)

Sen ja, det SAKNAS fortfarande en spis. De fina spisarna bara skriker i sin frånvaro.

Har tyvärr inga bilder att visa upp nu. Men det tas i kväll så kom tillbaka i kväll igen om ni är intresserade av bilderna på köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar