2009-06-08

Ursäkta

för det lilla avbrottet i bloggandet.
Men lite spontant så for herr och fröken Å.S. till Rom.
Nej, som ni ser på ovanstående rad så är vi ej gifta vilket tydligen spekulerats om.

Nu är vi i alla fall tillbaka från semestern så nu ska den sista etappen i stugan påbörjas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar