för det lilla avbrottet i bloggandet.
Men lite spontant så for herr och fröken Å.S. till Rom.
Nej, som ni ser på ovanstående rad så är vi ej gifta vilket tydligen spekulerats om.
Nu är vi i alla fall tillbaka från semestern så nu ska den sista etappen i stugan påbörjas!
2009-06-08
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar