2009-05-09

Färdig!

Vi har nu målat alla väggar klara samt tapetserat väggarna i sovrummet.
Nu på förmiddagen påbörjades även målning av fönsterna och ytterdörren.

Har dock inte tagit nån bild på det nysatta kaklet eftersom det inte är fogat ännu. Så när det är helt klart får ni se bilder.

Men en liten bild på tapeterna i sovrummet kommer här i alla fall:

3 kommentarer:

  1. men snälla ta bort lösenskyddet när man ska kommentera, asjobbigt ;))

    SvaraRadera
  2. Å hur tusan tar man bort det då???!!

    SvaraRadera