Kommer att bli väldigt fint med ett helsvart tak i stället för olika nyanser av grönt.
Har även pratat med IKEA ang. felleveransen. *suck*. Naturligtvis skickar de en ny lucka. Men det tar en vecka till!!!!! Jag vill ju att det ska börja vara klart.
Nu är i alla fall insidan av fönsterna målade så det är inte mycket kvar inne i stugan. Måste bara hitta tid till att slipa och lacka golvet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar