2009-05-14

Nu är taket reglat och vi spenderade morgonen med att måla vindskivbrädorna.
Så till helgen kommer takplåten att sättas upp.
Kommer att bli väldigt fint med ett helsvart tak i stället för olika nyanser av grönt.

Har även pratat med IKEA ang. felleveransen. *suck*. Naturligtvis skickar de en ny lucka. Men det tar en vecka till!!!!! Jag vill ju att det ska börja vara klart.

Nu är i alla fall insidan av fönsterna målade så det är inte mycket kvar inne i stugan. Måste bara hitta tid till att slipa och lacka golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar