2009-05-03

Tapetsering

Under denna helgen har det inte hänt så mycket eftersom vi tagit semester från stugarbetet och arbetat på annat nämligen detta......Solbrännan

När vi kom hem fick vi i alla fall ett ryck. Vi for till stugan och tapetserade köket. Det lilla som skulle tapetseras
Så nu ser väggen ut så här:
Sorry för den dåliga fotokvaliteten. Men det ska ses live.

1 kommentar:

  1. Tyckte om den där tapeteten. Den var snygg

    SvaraRadera