Under denna helgen har det inte hänt så mycket eftersom vi tagit semester från stugarbetet och arbetat på annat nämligen detta......Solbrännan


När vi kom hem fick vi i alla fall ett ryck. Vi for till stugan och tapetserade köket. Det lilla som skulle tapetseras
Så nu ser väggen ut så här:

Sorry för den dåliga fotokvaliteten. Men det ska ses live.
Tyckte om den där tapeteten. Den var snygg
SvaraRadera