2009-06-26

Nu har den kommit....

Vår älskade soffa står nu på möbelaffären.

Och vi hämtar den till veckan så sen kommer det kort!!

2009-06-22

En ny dammsugare

har idag inhandlats..Så nu sitter den på laddning...
För enligt den lite näsvisa expediten så måste den laddas i 24 timmar innan den får användas

2009-06-17

Nu har vi varit lata på att skriva

Det händer egentligen inte så mycket heller i stugan.
Men ni ska få en liten redovisning av vad som har hänt sen sist.

Fläkten sitter på plats och fungerar. Tyvärr är inget kort taget på den. Men det kommer

Sängarna är ihopsatta och står på sina platser.

Hissgardiner till sovstugan är beställda. De ser ut så här:

Nu väntar vi på soffan som förhoppningsvis kommer nästa vecka.

Men anledningen till att inredningen går på sparlåga beror på att vi inte har haft möjlighet att köpa golv- och taklist och sätta upp dessa.
Men det blir nog

2009-06-08

Ursäkta

för det lilla avbrottet i bloggandet.
Men lite spontant så for herr och fröken Å.S. till Rom.
Nej, som ni ser på ovanstående rad så är vi ej gifta vilket tydligen spekulerats om.

Nu är vi i alla fall tillbaka från semestern så nu ska den sista etappen i stugan påbörjas!