En liten bild på hur undertaket nu ser ut. Ska dock målas och sättas spotlights.
Men det blev jättefint motför hur det såg ut tidigare.
Sen slipades ju golvet igår/natt.
Klockan var 02.30 i natt när bilen startades för hemfärd.
Och tack vare familjens XY så blev golvet jättefint.
Medan XY slipade golv, satte XX upp lite mer väggdekor.
Så nu ser det ut så här i sovstugan.
Färdigt =)

Sen beställdes ju faktiskt en fläkt i går.
Så här ser den i alla fall ut på bild.
Nu väntar vi bara på att den ska komma.
Sen ska den monteras =)
Är inte det där en likadan fläkt som sitter i vårat hus?? =D
SvaraRaderaDet vet jag inte. Jag har aldrig köpt fläkt förr =)
SvaraRaderaJaha ok. Jag trodde att det va ni som hade köpt både spisen och fläkten här =)
SvaraRaderaNopp, bara spisen!
SvaraRaderajävlr så snygg fotoväggen vart!!!!!:):):)
SvaraRadera//www.shooooo.blogg.se
ur gjorde ni texten? Hade ni schabloner eller hur gick det till? Vill själv ha nåt utdrag från någon sångtext! :D Jättefint ser det ut.
SvaraRadera