2010-08-25

Hösten 2010

Det var varit dåligt med uppdatering senaste året. MYCKET dåligt.
I alla fall så pga husrenovering så har vi ej haft möjlighet att vara i stugan så mycket.
Men föregående helg spenderades i Aftonsol.
Lite målning av staket gjordes, men tyvärr kom regnet så det mycket mer än så hann vi ej med.

svar till kommentarer

Elle:
Texten är beställd på hemgraffiti.se. Det kom på en plastfilm, med texten färdig. Sen monterades sen på väggen.
Själva texten hittade vi själva. Det är bara kolla genom fina låtar, alltid finns det nån del av låten som är vacker.