Har just fått mail att vår fototapet är på väg. Hoppas bara de skickat den i sån tid att den hinner komma under morgondagen så den kan tapetseras under helgen.
HÅLL TUMMARNA NU!
Om inte så ni får se lite bilder på bloggen under helgen. =)
2009-05-07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar