
Sen alla ni som undrar hur det går för målarmästare N... Vi kan meddela att det endast är ett halvt rum kvar innan allt är klart (inne i stugan då).
Förresten... kolla nu på bilderna så ni ser i vilket AKUT behov vi är efter en ny spis. Så nu letar ni bland alla era bekanta och frågar om ingen har nån finare än vår.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar