2009-05-06

Halvvägs

Nu har bilder kommit hem från stugans köksavdelning.
Nu börjar arbetet kommit så långt att det är dax för att kakla.

Sen alla ni som undrar hur det går för målarmästare N... Vi kan meddela att det endast är ett halvt rum kvar innan allt är klart (inne i stugan då).

Förresten... kolla nu på bilderna så ni ser i vilket AKUT behov vi är efter en ny spis. Så nu letar ni bland alla era bekanta och frågar om ingen har nån finare än vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar