Igår kväll, en fredag som alla andra, tillbringade vi, som alla andra gör, med att jobba... För visst gör alla det??!!
Igår målades i alla fall glappet som blev ovanför och nedanför fototapeten. Sen den lilla väggsnutten som var "obehandlad" just innanför dörren målades svart. Så nu är all målning inne i stugan klar.
En hylla, konsoller och spotlights köptes, så även hyllan målades. Denna hylla kommer att sättas ovanför fototapeten...
Satt just och kollade in min lista av vad som är kvar att göra...
Där har vi problem.
Fläkten måste ju inhandlas. Vi gjorde ett starkt försök igår. Gick dock inte så bra eftersom enda fläkten de hade kvar hemma var bucklig och ful.
Spisen.... letar fortfarande. *suck*
Men men det går i alla fall framåt. Speciellt eftersom denna lördag kväll kommer att spenderas som alla andra familjer gör (?!) med att jobba i stugan..
Har tyvärr inga bilder att lägga ut just nu. Men det kommer snart!