Igår hämtades paketet från IKEA.
Tror ni inte att de har skickat fel. Två av luckorna var rätt. Men den tredje är träfärgad... Det skulle vi inte ha.
Så det är bara att sätta sig och ringa till IKEA så får de bums skicka en ny.
2009-05-14
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar