2009-05-22

Jo vi vet....

att det inte händer nått just nu.
Men arbetet i stugan står rätt still...

Pga röda dagar mitt i veckan så kan ingenting inhandlas heller...
Men i morgon blir det en tur på stan och förhoppningsvis lite små saker därifrån.

1 kommentar: