Idag har fröken N målat!
Fingrarna är fortfarande lite färgade trots stort gnuggande.
Nu är i alla fall all målning i köket samt taket klart.
Det enda som återstår är att måla väggarna i sovrummet och vardagsrummet ett varv till.
Nu till bilderna:
2009-05-04
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar