Vi har målat underspikningen till det nya taket. Så tyvärr finns inga bilder att visa. Men om ni tänker er vanliga träfärgade plankor som är målade vita... Så roligt är det.
Sen har ju faktiskt kakellisten inne målats oxå. Så det syns ju faktiskt.
Förslag?
Så fin text.. och jättemysigt inrett =)
SvaraRaderakram