Som ni kanske märker så koncentreras det just nu på utsidan av stugan.
Men vi i familjen har lite skilda åsikter ang färg.
Därför tillfrågas nu ni läsare.

Som ni ser är just nu staketet på altanen brunt! Detta ska målas om. Vilken färg tycker ni?
Vit eller Röd??Sen så kan vi meddela att sovstugans tak håller på fixas oxå.

De bruna plankorna just under taket är nu utbytta. Och kommer att målas snart. Sen byts även taket.
Tycker att ni ska måla staketet vitt som runt fönstren..
SvaraRaderaMammas kompis BrittMarie
vitt tycker jag att det ska vara på staketet.. =)
SvaraRaderarött som stugan
SvaraRaderamåla pelarna å staket rött det blir fint
SvaraRaderaTycker att ni ska måla staketet vitt :)
SvaraRaderaKram Hanna
tycker att ni ska måla det vitt! Tror att det blir för mkt om ni målar allt rött. Men det är min åsikt =)
SvaraRaderaVitt röstar jag för!
SvaraRaderaKarro
Helt klart vitt, inget annat gammal stugfjant från 80-talet. Insidan kommer säkert att göras modern så varför inte låta utsidan matcha?
SvaraRadera