2009-05-03

Handla handla handla

Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att vi inte riktigt hade bestämt oss vilket motiv vi skulle ha på vår fotovägg i vardagsrummet.

Nu är det i alla fall bestämt och beställt.

Nyfikna?
Denna blev det..
Nya bilder kommer när den sitter uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar