Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att vi inte riktigt hade bestämt oss vilket motiv vi skulle ha på vår fotovägg i vardagsrummet.
Nu är det i alla fall bestämt och beställt.
Nyfikna?
2009-05-03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar