2009-05-25

Slutetappen

Nu kommer det att börja hända saker igen.
-Idag kommer äntligen rätt dörr till köket. (hoppas jag). Så det monteras i morgon.
-Imorgon slipas och lackas golvet.

Sen är det egentligen bara listning kvar inne i stugan...
Så i veckan måste vi fara och köpa lister.
Sen är det enbart inredning som gäller...

Har förresten fixat kuddar nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar