Nu kommer det att börja hända saker igen.
-Idag kommer äntligen rätt dörr till köket. (hoppas jag). Så det monteras i morgon.
-Imorgon slipas och lackas golvet.
Sen är det egentligen bara listning kvar inne i stugan...
Så i veckan måste vi fara och köpa lister.
Sen är det enbart inredning som gäller...
Har förresten fixat kuddar nu =)
2009-05-25
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar