2009-05-22

Vi har handlat lite...

trädgårdsdynor.
Vi passade på när Jysk har extra pris.
Så här ser de ut:
Är dock betydligt mycket mörkare i verkligheten. Mer mossgröna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar