2009-08-17

Inte tusan...

.... blev det nått gjort i helgen.

Färgen till golvlisterna var inköpta, men då fick vi inte tag på listförsäljarna.

Men men så kan det gå..

Listerna ska i alla fall inhandlas. Sen är det ju då som sagt bara pyntning kvar i stora stugan.



Men vi har i alla fall köpt lampor som blev fina så här i höstmörkret =)

2009-08-13

Svar på frågor

Nej nej!
Bloggen är inte nerlagd, det händer bara inte så mycket i stugan just nu på grund av annat arbete..
Men till helgen ska vi hoppas att nått blir gjort!