.... blev det nått gjort i helgen.
Färgen till golvlisterna var inköpta, men då fick vi inte tag på listförsäljarna.
Men men så kan det gå..
Listerna ska i alla fall inhandlas. Sen är det ju då som sagt bara pyntning kvar i stora stugan.
Men vi har i alla fall köpt lampor som blev fina så här i höstmörkret =)
2009-08-17
2009-08-13
Svar på frågor
Nej nej!
Bloggen är inte nerlagd, det händer bara inte så mycket i stugan just nu på grund av annat arbete..
Men till helgen ska vi hoppas att nått blir gjort!
Bloggen är inte nerlagd, det händer bara inte så mycket i stugan just nu på grund av annat arbete..
Men till helgen ska vi hoppas att nått blir gjort!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)