Sen har täcken, kuddar, bäddmadrasser, hyllor, husgeråd mm handlats.
På väg hem från IKEA så körde vi naturligtvis till Aftonsol och lastade av allt. Sedan började monteringen av kök. Så när vi for hem i kväll såg det ut så här.
Sen så kan jag meddela att målarmästare N har målat klart sovrummet nu.
Endast vardagsrummet som återstår. Detta avklaras i morgon.
Oj, vad ni är duktiga =) va fint det kommer att bli
SvaraRadera