2009-05-26

Arbetet har åter börjat

Idag har vi efter ett tags semester börjat ta ett ordentligt tag i det sista i stugan.
Detta händer i alla fall just nu.


SOVSTUGAN-ute
Som ni ser är det nytt trä runt taket. Det är även bytt tak.
Fodret runt fönstret är bytt. Och det andra förstret som inte syns kommer att bytas inom nån dag.

SOVSTUGAN-inne
Idag har väggtexten satts upp på väggen.
För er som ser dåligt så står det:
När som klockorna har stannat
och tiden tycks stå still
och man inte vågar säga
det man längst i hjärtat vill

Då ska vi ta varandras händer
då ska vi minnas denna dag
och förstå vad som än händer
är det alltid du och jag

KÖKET
är äntligen klart. I alla fall vid golvet. Det saknas fortfarande
hyllor på väggarna. Tyvärr inte så bra bild, speciellt eftersom
vitvarorna tillfälligt är borttagna...

på grund av


GOLVSLIPNING
I dag händer det äntligen.
Detta är ju som sista etappen innan sakerna ska flyttas in.
Visst vi har listningen kvar. Men den går ju fort.

SNART ÄR DET KLART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar