2009-05-19

Utsidan

Som ni kanske märker så koncentreras det just nu på utsidan av stugan.

Men vi i familjen har lite skilda åsikter ang färg.
Därför tillfrågas nu ni läsare.

Som ni ser är just nu staketet på altanen brunt! Detta ska målas om. Vilken färg tycker ni?
Vit eller Röd??

Sen så kan vi meddela att sovstugans tak håller på fixas oxå.
De bruna plankorna just under taket är nu utbytta. Och kommer att målas snart. Sen byts även taket.

8 kommentarer:

  1. BrittMarie Johansson19 maj 2009 kl. 18:19

    Tycker att ni ska måla staketet vitt som runt fönstren..
    Mammas kompis BrittMarie

    SvaraRadera
  2. vitt tycker jag att det ska vara på staketet.. =)

    SvaraRadera
  3. rött som stugan

    SvaraRadera
  4. måla pelarna å staket rött det blir fint

    SvaraRadera
  5. Tycker att ni ska måla staketet vitt :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. tycker att ni ska måla det vitt! Tror att det blir för mkt om ni målar allt rött. Men det är min åsikt =)

    SvaraRadera
  7. Vitt röstar jag för!
    Karro

    SvaraRadera
  8. Helt klart vitt, inget annat gammal stugfjant från 80-talet. Insidan kommer säkert att göras modern så varför inte låta utsidan matcha?

    SvaraRadera