2009-05-16

Som jag lovat...

så kommer det nu bilder.
Så här såg stugan ut i morse

Så här ser stugan ut nu.


Det värsta med att få ett nytt och fint tak är att nu syns det ännu bättre hur blek färgen på stugan är.
Så nu kom det ännu en sak som måste göras på stugan nu i sommar... Måla den!

3 kommentarer:

  1. kommer att bli ett kanonställe... håll bara fram grejer så ökar vi ;)

    SvaraRadera
  2. Kolla mannen, han har lärt sig kommentera =)

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om färgen på stugan. Bilden före taket var uppe upplevs väggen som mörkare på stugan än den där taket var på.

    SvaraRadera