att det inte händer nått just nu.
Men arbetet i stugan står rätt still...
Pga röda dagar mitt i veckan så kan ingenting inhandlas heller...
Men i morgon blir det en tur på stan och förhoppningsvis lite små saker därifrån.
2009-05-22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
händer det inge i stugan?
SvaraRadera