Nu på förmiddagen påbörjades även målning av fönsterna och ytterdörren.
Har dock inte tagit nån bild på det nysatta kaklet eftersom det inte är fogat ännu. Så när det är helt klart får ni se bilder.
Men en liten bild på tapeterna i sovrummet kommer här i alla fall:
nuuuuså =) I'm here!
SvaraRaderamen snälla ta bort lösenskyddet när man ska kommentera, asjobbigt ;))
SvaraRaderaÅ hur tusan tar man bort det då???!!
SvaraRadera