2009-04-16

Välkomna




till våran.......



SOMMARSTUGA!!!

Det är nu då den här som ska i princip totalrenoveras =)
Så i denna blogg kommer ni få följa vad som händer. Jag har tagit före bilder. Och snart kommer även efter bilder bli aktuella eftersom vi arbetar för fullt i stugan...


2 kommentarer:

  1. var finns den så att vi kan komma å hälsa på? ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym:
    du måste ju meddela vem du är så jag vet vem som hälsar på!

    SvaraRadera