idag har jag varit ute på ärenden igen.
Så nu har grundfärgen till panelväggarna i stugan köpts.
Sen var jag runt och kollade på tapeter.
Behövde en rulle till köket och två rullar till sovrummet.
Så jag hittade rea-rullar... 100 :-/st
Detta är den som kommer att vara i köket
2009-04-28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Har du denna tapet uppe redan??? eller är det bara en bild?
SvaraRaderaDet är bara en bild. Men den ska upp.
SvaraRadera