2009-04-28

Nya inhandlingar...

idag har jag varit ute på ärenden igen.
Så nu har grundfärgen till panelväggarna i stugan köpts.
Sen var jag runt och kollade på tapeter.
Behövde en rulle till köket och två rullar till sovrummet.
Så jag hittade rea-rullar... 100 :-/st

Detta är den som kommer att vara i köket

Jag har alltså närmare bestämt fyndat idag oxå...

Nu är det bara fondväggen som inte är beställd...
Den kostar tyvärr lite mer men är ändå billigare än många andra fototapeter.
Det skadar ju inte om man får det billigare, huvudsaken är att det blir snyggt.

2 kommentarer:

  1. Har du denna tapet uppe redan??? eller är det bara en bild?

    SvaraRadera
  2. Det är bara en bild. Men den ska upp.

    SvaraRadera