2009-04-23

Kom just på att....

jag kan ju redan nu lägga ut lite bilder och visa vad som ska göras i helgen...

alla bänkarna som står mot väggen är då de bänkar som ska plockas bort och sedan eldas...

Denna väggen ska vi plocka bort panelen från i helgen.
Sedan kommer vi att göra väggen kortare och sätta upp en vägg till så det blir ett stängt rum.
Men det kommer det bilder på senare.. =)

Så panelen kommer oxå att eldas...

Så vill ni se en tidig majbrasa... välkomna till stugan som står i Aftonsol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar