alla bänkarna som står mot väggen är då de bänkar som ska plockas bort och sedan eldas...
Sedan kommer vi att göra väggen kortare och sätta upp en vägg till så det blir ett stängt rum.
Men det kommer det bilder på senare.. =)
Så panelen kommer oxå att eldas...
Så vill ni se en tidig majbrasa... välkomna till stugan som står i Aftonsol!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar