2009-04-15

Nu börjar det...

Idag är det den 15 april och nu börjar det snart...
Vi har iof redan tjuvstartat lite men värre ska det bli.
Etapp 1 har börjat. Det är en rätt kort etapp men ska ändå göras och om inte annat så blir man peppad att få fortsätta till Etapp 2.

Undrar ni vad det är???
Fortsätt läsa. Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar