2009-04-15

I dag efter jobbet har vi fixat och ordnat så det ska hända nått, känns lite halv bråttom eftersom sommaren snart är här och innan dess hoppas vi att så mycket som möjligt ska vara klart.
Det lilla inköpet som gjordes i dag har redan satts i bruk. Det kommer nog att bli väldigt bra.

Annars så har vi suttit och planerat runt aftonsol. Allt vi måste köpa och ändra och ja...*suck*
Vi har i alla fall bestämt att vår etapp 4 får vi vänta ett tag med att planera. Det känns alldeles för långt bort nu!

Men men, fortsätt i alla fall läsa.. Annars slutar jag skriva.

Sen kan jag ju meddela att idag så togs ett stort kliv som gör att det snart blir ett avslöjande....
Jag som just startat bloggen ska redan avslöja vad den handlar om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar