2009-04-26

Vill ni se???

I dag har det hänt ännu mer....



Så här såg det ut igår...


Så här ser det ut idag...
Om ni nu kollar på den nya väggen som är till höger i bilden.. Det är där jag ska ha en bildtapet...
Den är nästan utvald. Men inte riktigt 100 än.
Så ni får inte se den förrän det är bestämt.. Eller kanske rent inte förrän den sitter uppe

I morgon ska jag i alla fall fara och köpa färg till väggarna och taket. Sen ska jag försöka måla det i morgon och på tisdag och onsdag.

Sen kommer vi att fara nästa vecka och handla köket...
vill ni ha en liten tjuvtitt??

LÄMNA EN KOMMENTAR DÅ!!!
(tack Henrik)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar