Sitter nu och planerar mina små inhandlingar efter jobbet.
Hade tänkt åka iväg för att handla lite. Om man ska göra förändringar så kräver det ibland lite inköp. Problemet är bara att hittar man en sak så blir det oftast i slutändan tio.
Men oj så roligt det ska bli.
Vet dock inte riktigt än när jag kan berätta vad det handlar om. Utan avvaktar till det med all säkerhet är klart.
Lovar dock att uppdatera så fort jag vet om det närmar sig att jag vågar avslöja.
2009-04-15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar