Idag har jag varit ute på färgjakt. Vilket slutade med att ingen färg köptes. Jag har i stället stått och skurat väggarna i stugan. I afton bestämdes att det kommer att målas i alla fall... *suck* Så åter till färgaffären i morgon.
Däremot så har vi hittat tapeten som ska vara i sovrummet, den är inte inköpt än, men den är i alla fall bestämd.
Men jag har i alla fall köpt kakel idag.. Hittade ett jättefint på rea. Så billigt men snyggt.. Skadar ju inte.
Och har det då hänt nått på väggfronten i stugan???

Ja det har det... Denna lilla vrå kommer alltså att bli vårt kök!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar