2009-04-18

Sol ute

Skulle egentligen vilja vara i stugan och riva väggar. Men pga av arbete blev det inte så.
Vi har som kommit fram till att arbetet kommer att stå lite still några veckor framöver.

Det som i alla fall ligger närmast i arbete är:
* riva en halv vägg.
* bygga en vägg.
* Tömma hela stugan på inredning.
* Måla väggar och tak
* Slipa och lacka golv.

Sen är det dags att ta in det nya =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar