2009-04-25

Lördagen...

Nu under lördagen så har det riktigt hänt saker.....


Det började med att väggen mellan sovalkoven och vardagsrummet revs


Så nu ser det ut så här. Plankorna på golvet är där de nya väggarna ska vara...

Och detta är en bild på köket....
eller i alla fall där det stod i går.

Så nu ska vi sätta oss och kolla på spisar, kakel och skåpar till det nya fina köket.

3 kommentarer:

  1. Ojdå, nu börjar det hända grejer. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  2. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort nått alls när det gäller rivandet. Nån måste ju försörja renoveringen oxå och jobba..

    SvaraRadera
  3. verkar va en duktig snickare

    SvaraRadera