2009-04-16

By the way....

ingen som sett det komiska i bilden som är tagen genom dörren så man ser in??

4 kommentarer:

  1. Du menar alltså det enormt lilla rummet?

    SvaraRadera
  2. Granska det övre kortet i förra inlägget! =)

    SvaraRadera
  3. Är det så att fröken syftar på konturen av vad som för mig (som sörlänning) ser ut att vara en björn med världens jättestånd? Jag vet att jag har uppfuckad fantasi men om det är något försvar så är det iaf det jag tror att du syftar på¨.

    SvaraRadera
  4. Henrik:
    jo du har rätt.. men det är inte en björn utan en människa.. Det är förövrigt ett bokstöd.. =)
    Jag såg inte att den var med på bilden.. Men kan lugna känsliga läsare att den kommer att plockas ner från fönstret.

    SvaraRadera