Är det så att fröken syftar på konturen av vad som för mig (som sörlänning) ser ut att vara en björn med världens jättestånd? Jag vet att jag har uppfuckad fantasi men om det är något försvar så är det iaf det jag tror att du syftar på¨.
Henrik: jo du har rätt.. men det är inte en björn utan en människa.. Det är förövrigt ett bokstöd.. =) Jag såg inte att den var med på bilden.. Men kan lugna känsliga läsare att den kommer att plockas ner från fönstret.
Liten familj som just inhandlat hus! Huset ska genomgå en mindre renovering med start i vardagsrum, kök och tvättstuga!
Har även en sommarstuga som renoverades förra sommaren. Finns en egen blogg för den renoveringen. Stugan är nästan klar.
*Köpa spis *Sätta in spis *Sätta upp tak och golvlist *Sätta upp hyllor i köket. *Lägga nytt golv i sovstugan *Slipa och olja altangolvet. *Måla sovstugan *Måla stugan
INFO
Detta är familjen Å.S's blogg om vår stuga.
Placering: Vid en liten sjö vid namn "V" platsen där stugan står heter Aftonsol. Ålder: typ 35 år kanske Kropp: Timmer. Knopp: Plåttak Accessoarer: En sovstuga/förråd, en exklusiv liten utetoalett. Nyttjare: Herr S, Fröken Å, Lilla fröken S, Lille herr S och Lilla fröken Å.
Du menar alltså det enormt lilla rummet?
SvaraRaderaGranska det övre kortet i förra inlägget! =)
SvaraRaderaÄr det så att fröken syftar på konturen av vad som för mig (som sörlänning) ser ut att vara en björn med världens jättestånd? Jag vet att jag har uppfuckad fantasi men om det är något försvar så är det iaf det jag tror att du syftar på¨.
SvaraRaderaHenrik:
SvaraRaderajo du har rätt.. men det är inte en björn utan en människa.. Det är förövrigt ett bokstöd.. =)
Jag såg inte att den var med på bilden.. Men kan lugna känsliga läsare att den kommer att plockas ner från fönstret.