Arbetar utav tusan just nu..
Dock inte på stugan. Hade hellre varit där. Men nu planeras lite kvällsarbete in så den där väggen blir riven.
Nån som är sugen på att hjälpa???
Inget betyngande arbete.. naturligtvis lämnas viss ersättning ut...
Ingen förövrig som har en spis stående... helst i 50 cm bredd?????
2009-04-19
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag har en frysbox över =)
SvaraRaderaDet skulle jag ju iof oxå behöva.. Men det är inte prio 1...
SvaraRadera