2009-11-15

Vinter

Som ni kanske förstår så står arbetet i stugan nu helt stilla. Den har fått gå i vinterdvala.
Men vi bjuder på en bild hur stugan ser ut idag!

2 kommentarer:

  1. Han som har hjälpt er i stugan måste vara skit duktig=)

    SvaraRadera
  2. Jag vill se mer från er stuga. När kommer det några nya bilder?

    55:an

    SvaraRadera