2009-08-17

Inte tusan...

.... blev det nått gjort i helgen.

Färgen till golvlisterna var inköpta, men då fick vi inte tag på listförsäljarna.

Men men så kan det gå..

Listerna ska i alla fall inhandlas. Sen är det ju då som sagt bara pyntning kvar i stora stugan.



Men vi har i alla fall köpt lampor som blev fina så här i höstmörkret =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar