Liten familj som just inhandlat hus! Huset ska genomgå en mindre renovering med start i vardagsrum, kök och tvättstuga!
Har även en sommarstuga som renoverades förra sommaren. Finns en egen blogg för den renoveringen. Stugan är nästan klar.
*Köpa spis *Sätta in spis *Sätta upp tak och golvlist *Sätta upp hyllor i köket. *Lägga nytt golv i sovstugan *Slipa och olja altangolvet. *Måla sovstugan *Måla stugan
INFO
Detta är familjen Å.S's blogg om vår stuga.
Placering: Vid en liten sjö vid namn "V" platsen där stugan står heter Aftonsol. Ålder: typ 35 år kanske Kropp: Timmer. Knopp: Plåttak Accessoarer: En sovstuga/förråd, en exklusiv liten utetoalett. Nyttjare: Herr S, Fröken Å, Lilla fröken S, Lille herr S och Lilla fröken Å.
Vilken fin soffa!!! Vart har ni köpt den?
SvaraRaderaÄr bilden tagen i stugan? Är fondväggen er alltså? Skitnygg.
Karro
Har köpt den på Byske möbler...
SvaraRaderaJo, bilder är tagen i stugan.. .så fondväggen är vår
har du lagt ner att blogga=/
SvaraRadera// www.shooooo.blogg.se :)