2009-07-02

BILDER!!!

Idag har Y:et i familjen och Y:et junior varit i stugan och kört bort allt skrot som blivit under renoveringens gång...

Så när de ändå var i gång med släp så hämtade de soffan...

Så så här ser vår loveseat ut... och jo, den heter så!!


Sen en liten bild på hur fläkten nu ser ut... det som utlovades för länge sen!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin soffa!!! Vart har ni köpt den?
    Är bilden tagen i stugan? Är fondväggen er alltså? Skitnygg.
    Karro

    SvaraRadera
  2. Har köpt den på Byske möbler...
    Jo, bilder är tagen i stugan.. .så fondväggen är vår

    SvaraRadera
  3. har du lagt ner att blogga=/

    // www.shooooo.blogg.se :)

    SvaraRadera