Men ni ska få en liten redovisning av vad som har hänt sen sist.
Fläkten sitter på plats och fungerar. Tyvärr är inget kort taget på den. Men det kommer
Sängarna är ihopsatta och står på sina platser.
Hissgardiner till sovstugan är beställda. De ser ut så här:

Nu väntar vi på soffan som förhoppningsvis kommer nästa vecka.
Men anledningen till att inredningen går på sparlåga beror på att vi inte har haft möjlighet att köpa golv- och taklist och sätta upp dessa.
Men det blir nog
Var ha du köpt dom svarta hissgardinerns?
SvaraRaderaIda: ja du, jag minns inte riktigt. Om det var på jotex eller halens eller nått. Nått av de vanligaste postorderföretagen i alla fall.
SvaraRadera/Fru Humla
Ok, då får jag leta vidare.. Tycker att dom va snygga dina hissgardiner... //ida
SvaraRadera