2010-08-25

Hösten 2010

Det var varit dåligt med uppdatering senaste året. MYCKET dåligt.
I alla fall så pga husrenovering så har vi ej haft möjlighet att vara i stugan så mycket.
Men föregående helg spenderades i Aftonsol.
Lite målning av staket gjordes, men tyvärr kom regnet så det mycket mer än så hann vi ej med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar