Det var varit dåligt med uppdatering senaste året. MYCKET dåligt.
I alla fall så pga husrenovering så har vi ej haft möjlighet att vara i stugan så mycket.
Men föregående helg spenderades i Aftonsol.
Lite målning av staket gjordes, men tyvärr kom regnet så det mycket mer än så hann vi ej med.
2010-08-25
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar